lördag 19 juli 2008

Dolph Lundgren sommarpratar idag


Mycket viktigt.
Idag klockan 13.00 är Dolph Lundgren sommarpratare.
Alla måste givetvis lyssna.
Jo, jag vet. I dagens moderna samhälle kan man lyssna på radiosändningar när man vill. Men gör man det inte vid första bästa tillfälle blir det aldrig av.

Själv kommer jag att befinna mig i en bil vid det aktuella tillfället, vilket ju passar utmärkt. Blasta Dolphan på 11!

Snubben är smart, snygg, vältränad och (åtminstone hyfsat) framgångsrik. Vad kan man önska sig mer?
Att vara bra på karate kanske. Jomenvisst:


När jag såg en Dolph Lundgren-film senast undrar du?
Pja, det kommer jag inte ihåg. Jo det gör jag visst, The Punisher, för någon månad sedan. Betyg: sådär.

Men dagens radiosändning är bara startskottet i min kommande Dolphan-maraton.
Sätt igång och värm upp ni också:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dolph är kung. Hans bästa insats är givetvis i Heman.

Pelle Gunnarsson sa...

Dolphan skötte sig utmärkt i radion. Blev lite konfunderad först och undrade om Sven Wolter hade smugit sig in i studion, och två låtar med Eric Clapton passerar väl gränsen.
Men på det hela taget mycket intressant, bra och bitvis rörande.
Gott jobbat Dolph!

Nästa steg är ju att ställa upp i Videokväll med Luuk, tycker jag.