fredag 22 augusti 2008

Bret Michaels - Join The Army!

Jag gillar Poisons sångare Bret Michaels. Jag tycker han verkar vara en hyvens kille. Om än väldigt amerikansk.

Men du behöver inte leta länge förrän du stöter på någon som tycker han är en oduglig tönt, med fånig hårförlängning, ful bandana och cowboy-hatt. Värdelös sångare i ett sopigt band. Och då har vi inte ens nämnt filmen "Letters From Death Row" (1998) som han har skrivit, regisserat och spelar huvudrollen i. Pava borde kanske titta på den och skriva en recension.

Är du en av de som ogillar Bret Michaels. Då tycker jag du ska ta en titt på den här bilden från boken "American Hair Metal" som jag nämnde för några dagar sedan.

Ser du? Titta närmare.

T-shirten.

Snubben har på sig en Suicidal Tendencies-tischa. Och det är inte någon nedrans "Art of Rebellion" eller "Suicidal For Life" inte. Det är "Join The Army".
Coolt va? Visst tycker ni lite bättre om Bret Michaels nu?! Kanske börjar ni fundera på om bandanan egentligen är en hyllning till Mike Muir. Det skulle inte förvåna mig om det är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice try Gunnarsson.