lördag 11 oktober 2008

AC/DC, man blir ju förbannad

Två timmar av mitt mycket jäktiga liv spenderades framför datorn samt med en telefon i vardera hand.
Fick jag tag på någon AC/DC-biljett för det? Näe, givetvis inte.
Jag är så sned för tillfället att ni anar inte!

Kan någon vänlig och påhittig själ förstöra livet totalt för de här jävla ockernasarna:
BiljettNu
Ticket2
Biljettshop

Svinen är inte värda vatten i mina ögon. 4.000 sjuka spänn för en biljett?! Jag hämtar hagelbössan!

Dags för Sverige att liksom Danmark förbjuda svartabörshajar (eller hur det nu är de har gjort i Danmark, jag har inte råkoll och är sur och förbannad just nu).

Nåja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortsätta hoppas på en sommarkonsert.

Enda trösten är ju att jag redan nu vet att det inte kommer vara i närheten av lika bra som de här två gamla pärlorna:


1 kommentar:

Slubbo sa...

Hu ja, det är bedrövligt! Ticnets internetkö är skit, och folk som bara köper för att sälja vidare borde hudflängas.

Sen var det ju klockrent att man stod 40 minuter i kö för fredagskonserten för att få beskedet slutsålt, och under tiden la man ut söndagskonserten som jag bara av en slump klickade mig in på efterhand.