fredag 23 januari 2009

Hårdrockens tio viktigaste huvudbonader. Nr 8.

Det är nästan så jag ångrar att den här kommer så tidigt som åttondeplats.
Finns det någon stil som är så förknippad med ett band och en människa som bandana PLUS uppvikt keps?
Helst då i kombination med latinogangster-looken.
Mike Muir, sångare i Suicidal Tendencies, arg kille, bra kille, snygg kille.
Fy bubblan vad tuff han är.
Och jag är inte det minsta ironisk.

Ni ser ju här:



Nu undrar jag bara:
När i hela fridens namn kommer nya skivan!!??

Jag är bra sugen på den här kepan. Men givetvis var det en New Era limited edition kan bara köpas från japan-tjofräs. Så den missade jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här inlägget hade blivit ännu bättre med en bonusbild på Dismember-nykteristen, komplett med skjorta med bara översta knappen knäppt...