fredag 5 september 2008

Jani Lane - En dålig människa



Det ryktas att Jani Lane har fått sparken från Warrant. Det vore visserligen inte så konstigt med tanke på att han snabbare än någon kan säga dirty rotten filthy stinking rich återföll i sitt alkoholmissbruk och nu ser till att varje konsert bandet ger inte bara sågas längs med fotknölarna utan även filmas och läggs upp på Youtube för alla att glo på.
Det är trist att han inte kunde skärpa sig. Alla får visserligen säga "vad var det jag sa", men det är mycket trist.

Inte nog med att Jani raserar sin proffesionella karriär, han är tydligen på god väg att ödelägga sitt privatliv också.
Jani har dragit till med klassikern hos karlsvin.
- Träffat före detta Playboy-utvikerska.
- Sagt följande till Playboy-utvikerskan: "Du vet min gamla tjej?! Jag har gjort slut med henne".
Men se, det hade han ju inte. Så beroende på var i USA han befann sig så kunde han kela med vem han ville. Frid och fröjd tänkte Jani. Tills Playboyutvikerskan, jo hon har ett namn, det är Julie Mccullough (43) kom på dubbelspelet och surnade till in public på sin Myspace-sida.

Det finns givetvis inga ursäkter till att Jani Lane har varit otrogen (på två fronter), han får väl skylla på den där manliga genen som diskuterats på sistone.
Men han kan ju inte vara helt nöjd med situationen.
Tänk dig välkänd rocker, träffar ex-playmate. "Sweet" lär han ha tänkt. Lätt fångat!
Men jag tror inte att Julie Mccullough riktigt var den person han tänkte sig. Jag tror inte ens han har fått till det med henne.
Här kommer ett litet urklipp från det låååånga klagobrev hon har postat på sin Myspace.

"Jani and I had been together for several weeks and we've hungout with most of my best friends, we've gone to church together, hungout with the Pastor and his family and we've hungout with Alot of friends from church, we've hungout with my Brother, we've been very public about our relationship going to concerts, movies, church and dinners together..."

Öh?
Jani trodde han fångade värsta bunnyn. Istället har han fått gå i kyrkan i flera veckor samt HÄNGT MED PASTORN.
Sicken missräkning.
Och nu är han av med båda kvinnorna.

Ja så kan det gå i rockvärlden.
Och så här mot slutet av denna bloggpostning känner jag att jag har glömt bort vad det var jag egentligen ville ha sagt.
Men kan inte någon bara ta Jani i örat och se till att han skärper sig. Och sedan se till att Warrant kommer till Sverige.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan man inte bare ge fan i vem dom knullar med?
Jag menar, herregud! I den goda gamla tiden med Led Zeppelin och Mötley Crüe var det ingen som brydde sig en skit för vem som var otrogen med vem. Klart det är ledsamt at han inte kan vara trogen mot sin tjej, men den här skandalkulturen vi så jättegärna tar del i är bara förjävlig.
Kan han inte bara få sova (eller inte sova, om så blir) med vem han vil och så kan vi ge fan?
Vi är liksom interesserad i "musiken".